Automatizált marketing megoldásokHatékony megoldások az ügyfelek és pontenciális érdeklődők elérésére
Az eredményes fejlesztést követően a projekt sikerének záloga a látványos piacra lépés és a hatékony kommunikáció, amelyben a fejlesztés lezárását követően is támogatjuk partnereinket. Az automatizált marketing eszközök integrációjával gyors és költséghatékony megoldásokat tudunk biztosítani partnereink számára a következő témákban:
- Automatizált e-mail marketing
- Oldalon belüli és oldalon kívüli intelligens ajánlórendszerek integrációja
- Tömeges és személyre szabott push üzenetek küldése
- CRM rendszerek integrációja
- Automatizált social média marketing megoldások
Automatizált e-mail marketing
Egy automatizált e-mail rendszer manuális beavatkozás nélkül küldi ki az előre elkészített emaileket, egy bizonyos esemény vagy látogatói viselkedés bekövetkeztének hatására. Az automatikus e-mailek használata jelentős javulást idézhet elő e-mail kampányaink hatékonyságában. Az automatizált e-mailek személyre szabottságától és megfelelő időzítésétől a feliratkozó értékesnek, különlegesnek érezheti magát, amely növeli a termék iránti elkötelezettségét.
Oldalon belüli és oldalon kívüli intelligens ajánlórendszerek integrációja
Az ajánlórendszerek speciális információszűrő rendszerek, amelyek felhasználói és termékprofilokat építenek tanuló algoritmusok segítésével, majd a modellek alapján ajánlanak olyan tartalmat a felhasználónak, amely nagy valószínűséggel érdekes lesz a számára. Az ajánlórendszerek alternatívát kínálnak új termékek és tartalmak felfedezésére a keresés mellett. A keresés direkt és irányított, a felhasználónak valamilyen elképzelése kell, hogy legyen arról, hogy mit szeretne. Az ajánlórendszer olyan személyre szabott érdekes tartalmakat is felkínál, amelyeket kereséssel nem érne el a felhasználó, mert kívül esik látó- és keresési körén.
Tömeges és személyre szabott push üzenetek küldése
A push üzenet olyan valós idejű értesítés, amely a böngészőn keresztül jut el a felhasználóhoz akkor is, amikor éppen nem tartózkodik az üzenetet küldő weboldalon. A weboldalon történő engedélyezést követően az értesítések rendszerint a képernyő jobb alsó sarkában jelennek meg logóval vagy képpel ellátva és a kattintásra ösztönző szöveges tartalommal. A web push értesítések elérése nagyon magas, hiszen az üzenet minden esetben megjelenik a képernyőn, bekerül a felhasználó látóterébe és jó eséllyel eredményez átkattintást, ha a rajta megjelenített információ ösztönzően hat. Az e-mailekhez hasonlóan a push üzenetek esetében is megoldható személyre szabott tartalom küldése, amely tovább javíthatja a marketing eszköz hatékonyságát.
CRM rendszerek integrációja
Egy CRM (Customer Relationship Management) rendszer olyan eszközök összessége, amelyek segítik a potenciális és meglévő ügyfelekkel való együttműködést, beleértve az ügyfélszerzéssel, marketinggel, értékesítéssel és ügyfélszolgálattal kapcsolatos tevékenységeket. Egy ilyen rendszer segítségével egységes adatbázist hozhat létre az ügyfelekről, amelybe a szervezethez tartozó minden munkatárs rögzíthet új értékesítési lehetőségeket, kapcsolati előzményeket, feladatokat. Ha az ügyfelekkel kapcsolatos információk egyetlen, rendezett adatbázisban van tárolva, akkor munkatársai hatékonyabban és eredményesebben működhetnek együtt az ügyfelekkel és egymással is.
Automatizált social média marketing megoldások
A közösségi média marketing automatizálása lehetővé teszi a különböző oldalakon létrehozott profilok egységes kezelését, a tartalmak rendszerezett tárolását és időzített megjelenését. Az erre specializálódótt rendszerek az előbb említett funkciókon túl hatékony eszközöket biztosítanak a közösségi oldalakon folytatott kampányok eredményességének kiértékelésére is. Ezeknek a rendszereknek a használatával nem csak időt és energiát takaríthat meg, de rendszeres postolásokkal és újrapostolásokkal növelheti a kommunikáció hatékonyságát és átkattintási arányát is.